Økning i antall solgte #MedUansett-kort

Og fra 2018 kan supportere av Sandnes Ulf ta i bruk helt nytt verktøy.

Rundt 10 prosent flere #MedUansett-kort ble solgt til privatmarkedet per 22. desember 2017 sammenliknet med samme dato i 2016. 

- Vi har en veldig lojal kjerne supportere, som vi er veldig takknemlige for, forteller Morten Wiik Larsen, privatmarkedsansvarlig i Sandnes Ulf.

- Som for alle andre klubber er det viktig å ha forutsigbarhet, og det faktum at mange har vært tidlig ute å sikre seg #MedUansett-kort, skaper en viktig forutsigbarhet når klubben skal planlegge for 2018, fortsetter han.

Rett over nyttår ligger klubben omtrent helt likt med samme periode i fjor når man ser på totalmengden #MedUansett-kort, som vil si til både privatmarkedet og bedriftsmarkedet.

Mest populært er det også i år under tak på A-feltet på Sandnes Sparebank-tribunen. Her minkes det kraftig på gode, tilgjengelige seter.

>>> Kjøp #MedUansett-kort nederst i artikkelen

Spenningsgarantien

I fjor var det toppstrid hele sesongen. Selv om 2017-sesongen fikk en sportslig nedtur helt på tampen etter å ha kjempet om direkte opprykk til nest siste serierunde, og kvalifiseringsspillet endte med "over og ut" etter en sen Ranheim-scoring, er det likevel mange som vektlegger spenningen som en grunn for å gå på Sandnes Ulf-kamper.

Wiik Larsen viser til at klubben hvert år siden 2007 har vært involvert i enten opp- eller nedrykksstrid når vi går inn i de to siste serierundene. 

- En slik spenningsgaranti er det ikke mange som kan vise til! Det er kjekkere å kjempe om noe, enn å ligge midt på. Og vi har flere tilfeller av opprykksstrid enn nedrykksstrid de siste 11 sesongene, et "opprykksstridantall" vi selvsagt har mål om skal øke også i 2018.

Dette blir nytt i 2018

Nytt av 2018 er at Sandnes Ulf får ny billettleverandør. I 2018 og i årene fremover er det TicketCo som skal levere #MedUansett-kort- og billettløsninger til Sandnes Ulf, en endring som er synlig i det online billettsystemet allerede i dag.

- Dette er en leverandør som er meget brukerorientert, og som er opptatt av å tilpasse seg og ivareta ny teknologi og endring av supporternes brukervaner på en gode måte, forklarer klubbens privatmarkedsansvarlig.

- Vi får også et system som er fleksibelt, og som gjør at vi kan tilby nye produkter og løsninger i samråd med våre supportere, og det er løsninger jeg tror våre supportere vil sette stor pris på, fortsetter Wiik Larsen.

I årene fremover, inkludert 2018, vil #MedUansett-kortene i utgangspunktet være digitale på din mobil. Klubben vil også tilrettelegge for plastkort for de som ønsker å beholde muligheten for et fysisk kort.

Som et resultat av bytte av leverandør vil Sandnes Ulf i nær fremtid presentere nye sesongprodukter, og ikke minst praktisk informasjon om hva byttet innebærer for de som skal ha #MedUansett-kort i 2018.

Klikk her for å kjøpe #MedUansett-kort for 2018:

Annonse fra Obos-ligaen: