SANDNESPOSTEN NY PREMIUMSPARTNER

2 års avtale

Annonse:

Torsdag signerte Sandnes Ulf Toppfotball og Sandnesposten ny avtale som gjør avisen til Premiumspartner for 2 år og flyttes med det opp ett nivå på Partnertrappen og blir med det en av klubbens største partnere 

Avtaleinnholdet medfører blant annet at Sandnesposten blir svært synlig på ØsterHus Arena. Det gjelder ikke bare i kraft av reklame på stadion, storskjerm og på øvrige flater. Fremover blir Sandnesposten også synlige på utstyret spillerne bruker. Vi er naturligvis veldig fornøyde med avtalen i Sandnes Ulf Toppfotball.

Nytt for året er også markedssamarbeid med Sandnesposten da de har sikret seg rettighetene til alle treningskampene klubben spiller, foruten kampen mot Viking. 

Regiondirektør Ole Morten Ona Ringdal i Amedia, roser muligheten avtalen gir for begge parter.

Det finnes mange likhetstrekk mellom partene. Begge er i solid vekst med tydelig ønske om videre utvikling. Vi synes det er naturlig å styrke samarbeidet. Samtidig bygger vi opp under lokalpatriotismen. Vi skal heie hverandre frem, men redaksjonelt skal Sandnesposten jobbe uavhengig. De må hente frem sitt kritiske blikk når det er passende, sier Ole Morten Ringdal.

Les saken på Sandnesposten; Historisk størrelse på ny avtale mellom Sandnes Ulf og Sandnesposten

amedia
Fra venstre: Redaktør Frode Gjerald, markedssjef Jørn Holmen, regiondirektør Ole Morten Ona Ringdal og daglig leder i Sandnes Ulf, Tom Rune Espedal. Foto: Frode Olsen

 

Annonse fra Obos-ligaen: